Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Фурманкевич Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Фурманкевич Н. 
Специфіка тізер-кампанії на українському рекламному ринку [Електронний ресурс] / Н. Фурманкевич // Діалог. - 2012. - Вип. 15. - С. 422-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2012_15_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 78.093 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Фурманкевич Н. М. 
Політичний портрет як один із способів формування громадської думки [Електронний ресурс] / Н. М. Фурманкевич // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 195-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.596 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Фурманкевич Н. М. 
Теорія масової комунікації: гендерний аспект [Електронний ресурс] / Н. М. Фурманкевич // Молодий вчений. - 2015. - № 11(1). - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11(1)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Фурманкевич Н. 
До проблеми аналізу гендерних досліджень у соціальній комунікації: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Фурманкевич // Теле- та радіожурналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2016_15_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 628.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фурманкевич Н. М. 
Матеріали засобів масової комунікації як чинник формування громадської думки [Електронний ресурс] / Н. М. Фурманкевич // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.96 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Фурманкевич Н. 
Стереотипізація ґендерних рекламних образів на телебаченні [Електронний ресурс] / Н. Фурманкевич // Діалог: медіа-студії. - 2013. - Вип. 17. - С. 247-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2013_17_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.497 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського